Tänane kuupäev Pühapäev Juun 16, 2024 3:35 am
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Astmevaba käigukast
PostitusPostitatud: Laupäev Mär 01, 2008 10:15 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Veebr 25, 2008 8:43 pm
Postitusi: 614
Pajatage, bojaarid, kel astmevabad masinad. Alustuseks ütlen, et eelmine kevad sai ka üks ostetud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:13 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
endal pole küll astmevabaga erilist kogemust. Mis põka sul on? Mäletan et agrilandi üks müügimees kunagi rääkis,et ainuke õige astmevaba on fendt,teised on jurad:D ,et teistel on ikka mingi "jõnks" sees,nh kuidas kommid seda juttu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:27 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Veebr 25, 2008 8:43 pm
Postitusi: 614
JD astmevaba. Mingeid jõnkse ei olnud. Pritsimiseks ja väetamiseks ideaalne masin, randaalimisel mannetum kui vähema jõuga DF.
Muide, seda "ainsat ja õiget" astmevaba kasti kasutatakse ka MF-l!
Plaanisime samuti Fendti osta, jutt oli ikka väga ilus. Arvestasin isegi välja, et meie töökoormusega teeniksime selle raha tänase kütusehinna juures viie aastaga kütuse kokkuhoiult tagasi. Rääkisin Fendti omanikega kes kõik masinast ülivõrdes kõnelesid, kui kokkuhoidlik, mugav jne aparaat see on. Kui lõpuks kõik plussid miinused kokku lõin oli tulemuseks- lubatud kokkuhoid saavutatakse piimakarja kasvatuses, kus toodetakse ise silo ning veetakse läga, st transport töödel. Kuna meie kasvatame teravilja ning transat teeme ainult põllult ära veetavale saagile, siis meile see masin ei sobi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev Mär 05, 2008 8:24 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Jaan 28, 2008 7:37 pm
Postitusi: 223
Asukoht: RAPLAMAA
esimene kokkupuude nn. astmevabaga oli JD 6000 seeria,tõsi,jõnkse ei olnud aga konkreetsel isendil oli ennem,kui uuesti vedu järgi tuli `tühi auk`,st sõidu ajal vaba hoo peale lastes läks enne hulk aega,kui vedama hakkas.Edasi on aga CNH omad-CVX,TVT ja T7500 seeria masinad.Jõnkse ei ole ka neil tunda kui muidugi mõni HEA PEREMEES ei ole lasknud käigukastis tehasest tulnud õliga a la 5000 töötundi-viimati sattus pihku selliselt hoitud masin.Transa jaoks on sellise kastiga masin tõesti mugav ja ka põllul ei jää see minu arust küll nn. tavalise kastiga masinatele alla-mõni isegi ütleb seda,et astmevaba on isegi ökonoomsem.Kuna traktori aju oskab kiiremini leida endale sobivaima tööreziimi kui seda suudab teha inimene.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev Mär 09, 2008 10:28 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Veebr 25, 2008 8:43 pm
Postitusi: 614
CVX-ga sai sügisel tööd tehtud. Suhteliselt mugav, aga JD astmevaba käsitsemine tundus kuidagi lihtsam. Võib olla oli asi ka selles, et Case oli rendikas, aga JD enda oma ja siis sai asja rohkem süvenetud.

Võimsuskadu. Seda ei osanud ostes ette näha, ka müügimehed sellest ei räägi. Aga olemas see igal juhul on. Kui tahad 100hj masinat, pead võtma 120 hj-se. Seega maksad asja eest mida sa mitte kunagi ei saa ehk siis 20 mitte töötava hobuse eest, aga juua tahavad nad ikka saada!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 10, 2008 6:40 am 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
ah ,et nagu mul oleks vaja 120hj trakat siis peaksin (fendti ostes nt) ostma 140 hjse w? mai gaad, sellisel juhul minusuguse väikse jaoks astmevaba suht punktless.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 10, 2008 8:45 am 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Veebr 25, 2008 8:43 pm
Postitusi: 614
jürto kirjutas:
ah ,et nagu mul oleks vaja 120hj trakat siis peaksin (fendti ostes nt) ostma 140 hjse w? mai gaad, sellisel juhul minusuguse väikse jaoks astmevaba suht punktless.


Teised tootjad teevad samuti astmevabasid, mis on Fendtist natukene odavamad. Pealegi on hinnavahe vast mingi 200 000-300 000 tuhat. Kas tasub siis mugavuse pealt koonerdada, eriti kui ise päevad läbi selle masina roolitaga istud? :) :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 10, 2008 3:29 pm 
Eemal

Liitunud: Reede Jaan 18, 2008 6:33 am
Postitusi: 2311
Asukoht: läänemaa
einh ,mai usu nüüd et see fendt nii mugav igatepidi on ,et nagu laseks mööda siidi. nt case või nh kabiin meeldib mul rohkem kui fendti . ning kui juba disainisse süveneda siis uue bellaka klaaskabiin on kh kenam kui fendtil. Aga selles jõu kaos ma ikkagi natsa kahtlen ,et kas siis fendt 312 vario 125hj on tegelikkuses jõu poolest nagu 1025w? Kui see nii on siis on ju sakslane ikka päris taun ,et ta siukest masinat toodab. Hmh samas ega audid ,bemmid ka mingid normaalsed autod pole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Mär 11, 2008 9:51 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
"naabrimehel"tellitud kevadeks põllule john-deere ja fendt et võrrelda neid omavahel.Haakesse läheb 6m randaal.John pakuti selle jaoks 250hj aga fendt 300hj.(viimane astmevaba)Lubas küttekulu täpelt ära mõõta.
Elame näeme,ootame kevadet :)

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Mär 17, 2008 9:56 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Veebr 25, 2008 8:43 pm
Postitusi: 614
janek_s kirjutas:
"naabrimehel"tellitud kevadeks põllule john-deere ja fendt et võrrelda neid omavahel.Haakesse läheb 6m randaal.John pakuti selle jaoks 250hj aga fendt 300hj.(viimane astmevaba)Lubas küttekulu täpelt ära mõõta.
Elame näeme,ootame kevadet :)


No siit ongi näha, et astmevaba peab olema vähemalt 20% võimsam. Polegi nagu millestki rohkem rääkida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 01, 2008 5:27 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Jaan 03, 2008 4:19 pm
Postitusi: 2276
Asukoht: Tartumaa
janek_s kirjutas:
"naabrimehel"tellitud kevadeks põllule john-deere ja fendt et võrrelda neid omavahel.Haakesse läheb 6m randaal.John pakuti selle jaoks 250hj aga fendt 300hj.(viimane astmevaba)Lubas küttekulu täpelt ära mõõta.
Elame näeme,ootame kevadet :)



nu on teada kuidas test läks :P :?:

_________________
Case IH: FOR THOSE WHO DEMAND MORE
EfficientPower


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 25, 2008 9:53 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Juul 26, 2008 11:00 pm
Postitusi: 106
sõidan juba 1,5 aastat JD astmevabaga. See kyll mingi loll jutt, et midagi jõnksutab... Liigub väga sujuvalt. Olen ka Fendti proovida saanud. Vedasin 20t käru, ees oli siis Fendt 312 Vario (124 HP) ja ikka väga uimane oli seal ees. Praegu vean seda sama käru JD 6330 (110 HP), tunduvalt paremini saavutab 40 km/h. Sama käru olen ka vedanud McCormick MTX 120 (118 HP) tava kastiga, ja erilist vahet JDga ei ole. Kusjuures JD mootoripöörded on 40km/h sõites kuskil 1700p/min.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 25, 2008 10:03 pm 
Eemal

Liitunud: Kolmapäev Mär 05, 2008 6:51 pm
Postitusi: 1165
Asukoht: Sangaste.
endal puudub kogemus nende astmevabadega aga sõbral uus kopp või frontaal. see ütles kül,et küttekulu on väga suur kui sõita teel ühest kohast teise.ja tõi lausa konkreetseid näiteid.Talvel nad koristasid lund ka sellega panid saha ette ja ütles,et pigem kahjumis küttega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev Aug 25, 2008 10:45 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Juul 26, 2008 11:00 pm
Postitusi: 106
Kaido kirjutas:
endal puudub kogemus nende astmevabadega aga sõbral uus kopp või frontaal. see ütles kül,et küttekulu on väga suur kui sõita teel ühest kohast teise.ja tõi lausa konkreetseid näiteid.Talvel nad koristasid lund ka sellega panid saha ette ja ütles,et pigem kahjumis küttega.


hmm... ilmselt liigub see masin hydromootori jõul :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev Aug 26, 2008 10:54 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev Juun 15, 2008 3:08 pm
Postitusi: 1434
Asukoht: Rakvere
Tean talunikku kellel on juba teine CVX, ütleb et midagi muud enam ei osta. Masin pidi kütte kasutuses rahulik olema ja mugav. Ainukeseks probleemiks luges seda, et esisilda tuleb piinliku täpsusega määrida,remont on kallis.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 73 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.