Foorum põllumeestele
http://www.rodnas.ee/foorum/

MTZ 82 jõuvõtuvõlli reguleerimine
http://www.rodnas.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=446
1. leht 1-st

Autor:  devil22 [ Esmaspäev Mär 02, 2009 4:44 pm ]
Teema pealkiri:  MTZ 82 jõuvõtuvõlli reguleerimine

sooviks siis nati tarkust:

kumba varrast ennem reguleeritakse, kas esimest või tagimist ja kas on nii, et ennem keeratakse täitsa kinni ja siis mingi hulk maad tagasi lahti?

Autor:  Uku [ Esmaspäev Mär 02, 2009 5:20 pm ]
Teema pealkiri: 

Üks varras on piduri reguleerimiseks,teine veo jaoks, täpselt ei mäleta kumb oli kumb. Keera vaba varras lõpuni kinni ja kaks täisringi tagasi, liiguta JVV hoob teise asendisse ja korda sama teise vardaga. Raskemate tööde jaoks olen ise tavaliselt ühe ringi keeranud.

Autor:  jürto [ Esmaspäev Mär 02, 2009 7:07 pm ]
Teema pealkiri: 

sama siin, tagant vaadates esimene on pidurilint,ehk siis ka varras ja tagumine veolint ja selle varras.

Autor:  devil22 [ Teisipäev Mär 03, 2009 12:54 pm ]
Teema pealkiri: 

selge, tänud vastuse eest!

Autor:  kristoPa [ Pühapäev Apr 20, 2014 7:40 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ 82 jõuvõtuvõlli reguleerimine

Mure ka mtz 80 jõuvõtuvõlliga.
Probleem selles, et veolint libiseb. Sai jvv välja võetud ja lindid vahetatud, aga probleem reguleerimisega. Eespool räägiti, et raske tööga keera vardad täitsa kinni ja 1 pööre tagasi. Kui nii reguleerin siis jõuvõtuvõlli hoob põhimõtteliselt ei liigugi (üles, alla). Kas teen midagi valesti või on selle tööjaoks mingid muud nõksud?

Autor:  Silvo465 [ Kolmapäev Juun 11, 2014 7:35 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ 82 jõuvõtuvõlli reguleerimine

Teoorias :idea: Kuidas russi raamat õpetas ja kuidas olen ise teinud...
Peaks olema jvv hooval kabiini all see vedruga "amort", mis aitab ühest asendist teise lükata. Ta peaks olema poldiga kinni pandav keskele(nii et hoob kabiinis jääb keskele). Peale seda keerad lindid kinni ning siis mingi arvu tagasi...

Autor:  CBIH [ Laupäev Juun 14, 2014 9:37 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ 82 jõuvõtuvõlli reguleerimine

kõigepealt tuleb lülitus hoob fikseerida oma kohale, polt läbi hoova korpusesse, siis avad kaane, kui libiseb ja vedada ei jõua siis keerad mõlemaid peale, ilmselt pidur ka mingil määral kulunud juba, poole pöörde kaupa, enne üks siis teine, keerad kuskil poolteist pööret või vaatad kuidas on, väga tuugaks ei tohi ka keerata, kui päris kinni jääb siis pead lindid vahetama, järelikult juba olematud need. Aga kui lindid vahetatud siis keerad mõlemad tuugalt kinni näppudega ning siis ühtlaselt poole pöörde kaupa hakkad mõlemat jälle järgi andma, kuskil 2-2,5 ringi kokku

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/