Foorum põllumeestele
http://www.rodnas.ee/foorum/

MTZ esisilla materjal
http://www.rodnas.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=4157
1. leht 2-st

Autor:  arros [ Kolmapäev Dets 23, 2015 7:36 pm ]
Teema pealkiri:  MTZ esisilla materjal

oskab keegi öelda mis materjalist on esisillakorpus?
oleks vaja lisada roolisilindri kinnituseks üks kinnitus aga puudu vastav koht kuhu seda kinnitada.
ehk kannatab keevitada mingi vaheplaat?
kui ei siis ilmselt klambritega ümber silla vaja panna.

Manused:
IMG_1442.JPG
IMG_1442.JPG [ 43.1 KB | Vaadatud 16815 korda ]

Autor:  ONiils [ Kolmapäev Dets 23, 2015 7:40 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Ka siin aitab kasutaja Altp2rtli.
Tal oli keevitatud vana russi sillale roolisilindri kinnitused.
Kas kuskil teemas pilti ka oli, seda ei mäleta enam :D

Autor:  vellemees [ Neljapäev Dets 24, 2015 8:08 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Tahaks ka pilti kui võimalik. Silinder ja dosaator juba olemas. Vaja veel silindrikinnitus kronsa ja vasku rattareduktori hooba. Kas seda uur paralleelvarrast on tingimata vaja?

Autor:  Aare [ Neljapäev Dets 24, 2015 11:08 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Korpus peaks olema valumalm. Väga riskantne keevitada, kuigi mitte päris võimatu. Kindlam on teha klambriga ümber sillatala. Soomes oli ühel talumehel nii tehtud. Kusagil on pildid ka. Üritan leida...

Autor:  arros [ Neljapäev Dets 24, 2015 11:15 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

kui leiad pildid oleks väga abiks
viska meili
arro@bwb.ee

Autor:  arros [ Neljapäev Dets 24, 2015 3:27 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

leidsin paar lahendust kuidas vasjad asja lahendasid
https://www.youtube.com/watch?v=8ufcwW0yIfQ
https://www.youtube.com/watch?v=Jb4kqOzMsTo

Autor:  meli666 [ Neljapäev Dets 24, 2015 6:12 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Enda russil on keevitatud, pluss poldid. Esisilla korpus küll miskine malmitaoline, aga tegu ei ole sellise tava hallmalmiga, kuhu keevitus ei hakka külge.
Pilti küll praegu pole, aga traadikeevitusega siis originaal kronstein kinni keevitatud lihtsalt. Alla sai muidugi tehtud rauast veel liistakaid, et ikka sirge oleks. Samuti on originaal kronsteini poldiaukudest puuritud silla korpuse sisse avad ja need keermestatud. Keermete vahele sai pandud hüdroliimi, et higistama ei hakkaks.

Autor:  kondaja [ Reede Dets 25, 2015 12:37 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

[/quote]Keermete vahele sai pandud hüdroliimi, et higistama ei hakkaks.[/quote]
Äkki seletad mis see tähendab?

Autor:  kondaja [ Reede Dets 25, 2015 12:40 am ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

kui russil roolivärk üldse ümber teha, siis koos silla vahetusega. Ilma ei näe mõtet.

Autor:  meli666 [ Reede Dets 25, 2015 5:23 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Hüdroliim selles mõttes keermete vahele, et augud puuritud ju niiöelda õlireservuaari sisse, ehk siis difri korpusesse. Ja seetõttu hakkabki ilma selle liimita suure tõenäosusega keermete vahelt polti mööda õli välja higistama.
Omas sai samuti just laaduri ostusoovi tõttu silindri peale ringi tehtud. Kuna see laadur ikka omajagu lisakaaluks esisillal, siis ilma selletagi ikka päris sõrmega originaal roolivõimendiga rattaid ei saanud keerata.
Sillavahetuse soovituse all mõeldud otsesilda? Tavaline ei pea vastu?

Autor:  vellemees [ Reede Dets 25, 2015 6:02 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Oskab keegi öelda, kas E roolisilinder läheb enamvähem originaal silindriga kokku? Äkki saab keegi ära mõõta pikkuse, silindri diameetri ja kolvi diameetri ja kolvikägu. Dosaatoriks läheks ka E oma. Ostaks ainult reduktorihoovad, kinnitus kronsa ja voolikud.

Autor:  kondaja [ Reede Dets 25, 2015 11:17 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

meli666 kirjutas:
Hüdroliim selles mõttes keermete vahele, et augud puuritud ju niiöelda õlireservuaari sisse, ehk siis difri korpusesse. Ja seetõttu hakkabki ilma selle liimita suure tõenäosusega keermete vahelt polti mööda õli välja higistama.
Omas sai samuti just laaduri ostusoovi tõttu silindri peale ringi tehtud. Kuna see laadur ikka omajagu lisakaaluks esisillal, siis ilma selletagi ikka päris sõrmega originaal roolivõimendiga rattaid ei saanud keerata.
Sillavahetuse soovituse all mõeldud otsesilda? Tavaline ei pea vastu?

Selge ei saanud hästi aru enne, nüüd pilt klaar.
Silla kohapealt jah, kui ikka paari kuu tagant vaja murdunud käändmikke vahetada, siis lõpuks ei näinud muud varianti kui sebida sirge sild, nüüd väga mõnus pill, rehvid sai ka laiemad nii ees kui taga

Autor:  meli666 [ Laupäev Dets 26, 2015 4:56 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

kondaja kirjutas:
Silla kohapealt jah, kui ikka paari kuu tagant vaja murdunud käändmikke vahetada, siis lõpuks ei näinud muud varianti kui sebida sirge sild, nüüd väga mõnus pill, rehvid sai ka laiemad nii ees kui taga


Ostsid päris uue kohe või kasutatud? Mis üldse uus maksta võib? Kas russil on üldse see sirge esisild omatoodang või samuti Carrraro?
Olen ka ennem kuulnud, et see 82-e vanatüübi esisild Kuni jaoks nõrk. Soovitatakse 80-e mittevedav esisild panna. Aga siis pole ju asjal mõtet, kuna taguotsa nagunii kergitab ja kühvli sissetõukamine kannatab.

Autor:  kondaja [ Pühapäev Dets 27, 2015 11:04 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

ostsin uue Belarusi oma toodangu, siiani muret pole olnud peale õlisurvekorkide, mis kippusid kinni jääma, mis omakorda põhjustas soojal ajal lekkeid tihendite vahelt. võibolla oli ka viga selles , et sillas oli tehase poolt pandud õli kõvasti üle normi.

Autor:  Altp2rtli [ Esmaspäev Dets 28, 2015 6:13 pm ]
Teema pealkiri:  Re: MTZ esisilla materjal

Silla korpus on terase valu, mitte malm! kannatab keevitada väga hästi.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/