Foorum põllumeestele
http://www.rodnas.ee/foorum/

Erinevad margid võrdluses!
http://www.rodnas.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=3923
2. leht 3-st

Autor:  jaan1414 [ Neljapäev Okt 30, 2014 9:21 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Sellel ventilatsiooni pole. Aga ventilatsioonil on vahe ka, osa on pasiivsed osa aktiivsed. Me uuele võtame igatahes aktiivse ventilatsiooniga.

Autor:  Henrik [ Pühapäev Nov 02, 2014 9:58 am ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

devil22 kirjutas:
jaan1414 kirjutas:
Peast ei mäleta praegu, aga võin homme üle vaadata.


Endal on ka hetkel uue masina valik tegemisel. Nimelt on claasil valida kas sears(odavam) või grammeri iste. Huvitab just kuidas nende mugavuse vahe on. grammeril on lisaks istmesoendusele ka jahutus. Paljudel üldse kogemusi on jahutava istmega - kas on mõte või mitte?

Kindlasti soovitan Grammeri istet, kasutame seda oma kombainidel ja nüüd uutele traktoritele läheb ka peale, kui veedad masinas pikad päevad siis annab ta masina juhimugavusele ikka kõvasti juurde ;)

Autor:  jaan1414 [ Kolmapäev Nov 05, 2014 8:51 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Hommse tulemusel saab vast natuke masinarivi täiendada!

Autor:  jaan1414 [ Neljapäev Nov 06, 2014 8:07 am ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Ma lihtsalt pean antud teemavahetuse siia ka postitama ja ka teie arvamust küsima. See on siis jatiina poolt 5.11.2014 facebook-i lehel postitatud testiandmed. Mina aga ei suutnud suud kinni hoida nähes, et juttu on kõvasti enda kasuks väänatud ja tehakse sellega seoses endale DLG nimel valereklaami.


Jatiina OÜ
12 tundi ·
Eelmise uudise kinnituseks saime täna värske materjali, mis tõestab, et Aasta Traktor Deutz-Fahr 7250 TTV on järjekordse Deutz masinana saanud hinnatud kütusesäästlikkuse tiitli. Seda täitsa ametlikult Profi-DLG-PowerMix testis, mille autentsuses ei pea keegi kahtlema.
Tulemuseks ligi 10 % säästlikum traktor kui teised konkurendid. 10 % päevas, kuus või aastas kütuselt kokkuhoidu on ikka päris korralik boonus rahakotile. Eks arvutage ise, kui mitu(kümmend) tonni kütust aastas läbi kõrvetate ja kui suur oleks kokkuhoid sel juhul Deutz-Fahr traktoritega töötamisel.
Praegusel väga raskel ajal on iga sent arvel, ärge laske end pimestada konkurentide megaodavatest masinate pakkumistest, kui selle hilisemad suured kulud kütusele ära nullivad.
Viide läbiviidud testimistele: http://www.deutz-fahr.com/en-EU/deutz-f ... ermix-test

7250 TTV Agrotron: leader in consumption (Profi: DLG PowerMix Test) - DEUTZ-FAHR
Profi, one of the most recognized magazines in the farm machinery field,...
DEUTZ-FAHR.COM
MeeldibMeeldib · · Jaga
2 inimest märkisid selle meeldivaks

Jaan Ahlberg Natuke eksitav info. Tegelikkus on see, et see 10% on ta säästlikum kõigist traktoritest mis on senimaani dlg testinud aga kindlasti mitte täna turulolevatest, kus enda näitajaga 264g/kWh jääb Deutz omaklassi parimast 16g/kwh kohta veel maha.
9 tundi · Meeldib

Jatiina OÜ Palun Jaanil artikkel läbi lugeda, mitte midagi ei ole siin eksitavat. DLG on testinud ka teisi turul hetkel müüdavaid konkurente ja nii häid tulemusi pole saadud.
9 tundi · Meeldib

Jaan Ahlberg Kui powermix on Deutzil 264 ja parimatel konkurentidel powermix Claas 248, Fendt 254, Case ja NH 261. Need on testi tulemustel välja tulevad powermix ametlikud numbrid.
9 tundi · Muudetud · Meeldib

Jatiina OÜ See 264 on konkreetsel tööl, mis on teistest parem ikkagi, samas erikulu nimipööretel on 243 ja maksimumvõimsusel lausa ainult 229 g/kWh.
9 tundi · Meeldib

Jaan Ahlberg See 264g/kwh kohta on arvutatud keskmine 12 erineva töö tulemusel. Samad andmed Claasi kohta nimipööretel 226g/kWh ja max võimsusel 216 g/kWh.
9 tundi · Meeldib

Jatiina OÜ Ei ole tarvis kontekstist asju välja tirida. Tõde selgub terve artikli läbilugemisel ja sellesse süvenemisel. Artikli kokkuvõtegi ütleb, et saadi parimad tulemused. Ma pole ühtegi artiklit lugenud, kus kokkuvõte vastandub sisu lahtikirjutamisega-mis selle asja mõte siis oleks. Seega ei ole siin Jaan mingit tähtsat avastust teinud või midagi ümber lükanud. Pretensioonide korral palun pöörduda Profi ajakirjanike ja testijate poole.
8 tundi · Meeldib

Jaan Ahlberg MIna ei ole mitteühestki kontekstist infot välja tirinud, tõde ei selgu mitte lihtsalt artikkli läbilugemisel vaid fakte ,antudjuhul siis testis selgunud arvväärtuste tulemusi, arvestades. See, et keegi kirjutab, et tulemus on väga hea ei tähenda, et ta kõigist parem on ja no saadi parimad tulmemused, jaa kindlasti saadigi Deutzi parimad senimaani antud võimsusklassis. Aga loeme nüüd ilusti sellest artikklist välja võetud lause läbi(The test candidate fared better when running on Powermix: 264 g/kWh (plus 24.2 g/ kWh AdBlue) is
a very good figure – and more than 10% less than the average for all tractors tested to date.) ja mõtleme uuesti mida artikklikirjutaja sellega ikkagi mõtleb. Kas tõesti paremust täna turulolevatest konkurentidest või ikkagi nagu minu väidetud, et kõikide traktorite keskmisest tulemusest mida DLG on teistinud selle hetkeni mil avaldati antud Deutz-fahri tulemused.



Nii ja lisan siia ka nüüd minupoolt välja toodud faktide tõestuseks infoallikad samamoodi DLG kodulehelt nii claasi, fendti, case kui NH omad.
Claas http://www.dlg-test.de/tests/Claas_AXIO ... ift-de.pdf
Fendt http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... SCR_de.pdf
Case http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... 230CVX.pdf
NH http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... _T7270.pdf
Ja panen siia ka lisaks johni oma et oleks võrdlus olemas. http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren ... uad-de.pdf

TÄNASEKS ON SEE EKSITAV INFO EEMALDATUD, aga jätan siia postituse ikkagi alles, et pidada meeles kuidas müügieesmärgil toimetatakse.

Autor:  Juhan H. [ Neljapäev Nov 06, 2014 9:07 am ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Hea, et vähemalt mõni viitsib süveneda selles infomüras, mida koguaeg genereeritakse. Niipalju kui on erinevaid teste ja artikleid, niipalju ka erinevaid arvamusi. Eks kõik üritavad oma m---i kiita :D . Testitegija võiks alati neutraalne olla. Kuidas asjad tegelikult on, selgub aga ilmselt ise järgi proovides. Selge on see, et erinevused eri värvide vahel täitsa olemas - kes ja kas seda näha tahab?

Autor:  õpipoiss [ Neljapäev Nov 06, 2014 2:19 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Nõustun Juhan H. öelduga.
Seda lauset 10% kohta võin oma tahtmise järgi lugeda isegi nii, et see on seni testitud kõikide Deutz-Fahr -ide (ainult nende) keskmisest 10% vähem, konkurente üldse mitte kaasates. Tõlgendamise küsimus.

Autor:  jaan1414 [ Neljapäev Nov 06, 2014 3:18 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Täna sain proovitud ka Deutz-fahr 7210 ttv agrotroni.
Masin siis rehvidega 540/65r34 ja 650/65r42. Masina tühikaal 8000kg ringis + 1000kg esiraskus.
Tehaseandmetel 205hj

Kuna täna tingimused põllul hoopis teised, siis tegime ka enda Fendtiga ringid ära, et tekiks eelmisekorraga mingi võrdlus. Fendt siis täpselt samas varustuses nagu eelmine kord. Kuna täna oli vähem masinaid ja rohkem aega siis tegime iga katse eelmise 1 ringi asemel 2 ringi.

Panen Fendti andmed tänase kohta esimeseks kirja.
Teepeal tühjalt 5.4L kütust ja kultivaatoriga 6,5l
Max kiiruseks saime 11km/h ja sealjuures 2 ringi jooksul 7,4 liitrit kütust, ehk siis eelmise korraga võrdlemiseks tuleb tulemus jagada 2-ga. 3,7 liitrit siis sel juhul.

Teisel kiirusel kululutas fendt seekord 6,2 liitrit 2 ringi jooksul, ehk eelmise korraga võrrelda 3,1L

Lisamärkuseks, et fendtil seekord "tänu" rehvidele nühamust ikka korralikult suurem.

Deutz-fahri tulemused:

Teepeal tühjalt 6l ja kultivaatoriga 7,6 L

Max kiiruseks saime 10,2 km/h ja sealjuures tarbis kütust 7,5 ehk siis ühe ringi läbimiseks 3,75L

Teisel kiiirusel tarbis kütust 6,4L ehk siis ühe ringi peale 3,2 liitrit.

Muidu Deutz-ist positiivne mulje.
Aga kuna meile juhtus veel nn vana kabiiniga mudel siis kõike päris 1:1-le ei saa tänases võrdluses võtta, aga üritan seda ka arvustuses arvesse võtta.

Meeldisid:
Juhtmonitori programmi hea ülesehitus ja lihtsus. Võiks öelda ,et on samal tasandil Fendti ja Deerega. Kuid antud isendil oli protsessor veel vähe lahja.(toimetas vähe aeglaselt)
Kui suunavalik(edasi või tagasi) ära teha siis traktor seisab senikaua kuni pedaali vajutada.
Vaikne kabiin.
Parim nähtavus taha rippsüsteemile.
Eesmine kojamees puhastab pea terve klaasi.
2 püsikiirushoidjat
Teepeal sujuv.
Kapoti avamine ja sulgemine mugav.
Ei meeldinud:
Et astmevabal on ikkagi need neli käiku mida siiski ei suudeta täita sujuvalt vahetada kui töö on suurel koormusel. Seega ei hoia teatud vahemikus kiirust eriti ühtlaselt.
Salong on liiga odava välimusega.
Erinevad nupud halvasti paigutatud.
Keskmisest suurem pöörderaadius.
Täiskiirusel sõites kostuv mootori- ja rehvimüra.
Gaasipedaal ei reageeri aeglasel kiirusel just niitäpselt kui mõnel konkurendil.
Tagaklaas avaneb vähem kui poolest saadik.


Praegustel andmetel on hind odavam kui Fendtil ja Deerel aga suts kallim kui case. Aga julgen öelda, et hinna ja kvaliteedi suhe on hästi paigas.

Autor:  huviline7 [ Reede Nov 07, 2014 10:54 am ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Ainult kiidusõnad sellistele eraviisilistele ettevõtmistele, müts maha!

Autor:  suzukikq [ Reede Nov 07, 2014 9:00 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Need kiirused mis sa testis näitasid on masina näidikult või kuidas?

Autor:  jaan1414 [ Reede Nov 07, 2014 9:52 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Need on kõigil rattakiirused, sest kõigil ei olnud radarit peal.

Autor:  df [ Laupäev Sept 03, 2016 8:14 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Milline traktor valida, kas 4 silindriline 160 hj või 6 silindriline 140 hj.

Autor:  rait [ Laupäev Sept 03, 2016 10:44 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Valida tuleks kolmas variant - 6 silindriga 160hj.

Autor:  tafka [ Esmaspäev Sept 05, 2016 11:53 am ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

6 silkut , 140hp ja tsipiga niipalju kui vaja :shock:

Autor:  Andrese talu [ Esmaspäev Sept 05, 2016 9:43 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

Tsipp on hea, aga igale masinale tal asja pole. Kui mootoril ja käimaril varu on, siis miks mitte.

Autor:  jürto [ Kolmapäev Sept 07, 2016 7:04 pm ]
Teema pealkiri:  Re: Erinevad margid võrdluses!

alla fendt1050 ära jaura ,see tsipi ja siis on lahe. tegelt ütle mis selle trakaga tegema hakkad, kui mingi esilaadur ette läheb siis igatahes 4sil.

2. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/