Tänane kuupäev Neljapäev Mai 16, 2024 3:34 pm
  

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi



Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
  Printerivaade Eelmine teema | Järgmine teema 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 22, 2013 7:39 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 13, 2008 7:04 pm
Postitusi: 711
Asukoht: Tartu-Pärnu-Ikla
Tere,

Küsik teadjamatelt nõu seoses rehvirõhkudega traktoril.
milllised peaksid olema rõhud põllupeal töötades, laaduriga laadides ning transporttöödel?

_________________
claas celtis 456rx
MTZ 82
2 x T40
T100


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 22, 2013 8:53 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
Põllul nii vähe kui võimalik
Laaduriga parajalt palju
Teel et mõnusalt pehme sõita oleks :)

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 22, 2013 9:26 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev Aug 13, 2008 7:04 pm
Postitusi: 711
Asukoht: Tartu-Pärnu-Ikla
janek_s kirjutas:
Põllul nii vähe kui võimalik
Laaduriga parajalt palju
Teel et mõnusalt pehme sõita oleks :)


numbrid mees, numbrid :wink:

_________________
claas celtis 456rx
MTZ 82
2 x T40
T100


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Esmaspäev Apr 22, 2013 10:00 pm 
Eemal

Liitunud: Esmaspäev Okt 24, 2011 9:22 pm
Postitusi: 559
Kas vene rehvile 0,8 atti on liiga vähe? MAX on 2,5 peale märgitud.

_________________
endine kasutajanimi hillar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 23, 2013 7:42 am 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede Jaan 08, 2010 11:57 pm
Postitusi: 1424
Asukoht: Raplamaa
devil22 kirjutas:
numbrid mees, numbrid :wink:

Praktiliselt võimatu on numbreid anda ilma täpsema infota rehvide ja koormuste kohta.
Sõltub kas on rippes riistad taga või järelveetavad.
https://play.google.com/store/apps/deta ... rch_result
Vaata seda app´i, selle järgi peaks andma tuletada midagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Teisipäev Apr 23, 2013 11:23 am 
Eemal

Liitunud: Laupäev Okt 03, 2009 9:09 pm
Postitusi: 179
See MAX tähendab paigaldusrõhku, ehk siis survet millega rehv peaks oma kohale hüppama!
Töörõhud on sellest ikkagi väga erinevad. Üldjuhul on toodud masinate kasutusjuhendites antud numbrid ära, siis tuleb vaadata seda, et kas antud tootja kummikera üldse neid etteantud numbreid kannatab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 09, 2014 11:32 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Dets 02, 2007 11:29 pm
Postitusi: 295
Paljud teist on kindlasti kogenud olukorda, kus rehvid saavad torke ja tühjenevad, ning peate hakkama rehve vahetama-lappima. Tõenäoliselt juhtub see kusagil metsas või mingis extreemtingimustes .
Pakun Teile lahenduse, mille puhul Te enam isegi ei märka, kui rehv on saanud torke.
Lahenduseks on rehvihermeetik Inglise tootjalt OKO (http://www.oko.com)
Hermeetiku kasutamine on imelihtne. Tervesse rehvi pannakse kindel kogus hermeetikut, mis jääb niiöelda torke ootele. Kui nüüd rehv saab torke, asub tööle keemia ja füüsika, mille tulemusena torkevigastus tihendatakse hetkega . Veelvähem, te ei pea isegi seisma jääma, et rehvile rõhku lisada. Oko hermeetikut kasutades ei ole torgete arv piiratud, ning sobib sisekummi ja tubeless versioonidega.

Reaalselt oskan tootest rääkida niipalju, et üks õnnetu mees leidis põllust hobuäkke, mis lõhkus ära kõik neli rehvi. Panime õige koguse OKO ainet sisse ja minu arust sõidab ta siiamaani samade rehvidega. Hobuäket mainin sellepärast, et lõhed mis rehvi tekkisid, olid 2-5 sentimeetrised. Kunagi sai proovitud samalaadsed aineid, mida müüakse tanklates ja pean tunnistama, et oli probleeme pisikese naelatorkeaugu kinni saamisega ja auto puhul viis see aine rehvi tasakaalust välja, kuna kivistus mingil hetkel ära. OKO aine puhul on hea see, et rehvi vahetamisel saab selle aine välja lasta ja pärast uuesti kasutada.

Margus Keidla
Müügispetsialist
Tel.: +372 668 44 15
Mob: +372 568 626 72
Faks: +372 668 44 16
margus@nortire.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 09, 2014 3:55 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Apr 07, 2011 8:42 am
Postitusi: 103
Asukoht: läänemaa
mis firma müüb ja mis on hinnad?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 09, 2014 8:14 pm 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev Nov 11, 2010 9:13 pm
Postitusi: 560
Asukoht: Põhja-Eesti
irwinaator kirjutas:
mis firma müüb ja mis on hinnad?


kaspar78 kirjutas:
Margus Keidla
Müügispetsialist
Tel.: +372 668 44 15
Mob: +372 568 626 72
Faks: +372 668 44 16
margus@nortire.ee



E-maili domeeni järgi ütleks, et see firma: http://www.nortire.ee/ee/

_________________
Mis kuradi sõnnik, see on puhas sitt!
Ärge te öelge mulle, mida ma pean tegema, ja ma ei ütle teile kuhu te peate minema!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Kolmapäev Apr 09, 2014 9:16 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
Osad samalaadsed tooted tihendavad-parandavad ka rehvi-veljevahelist hermeetilisust,kas ka see?

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Reede Apr 11, 2014 1:14 pm 
Eemal

Liitunud: Laupäev Okt 03, 2009 9:09 pm
Postitusi: 179
Pange aga mingi ködi rehvi sisse - kui seda on vaja hiljem vulkaniseerida ja tugevduslapp panna - siis ükski rehvitöökoda Teid sellise saastaga jutule ei võta. Kõik see keemia on välja töötatud sõjaväe tarbeks, et "kahuriliha" sõjaväljalt koju tuua, hiljem pannakse uus rehv alla ja unustatud. Sellist pläga võib kasutata mingi odava sussi sees, mille võib hiljem lõdvalt ära visata. Kui aga võtta mingi metsakarehv, mis maksab ca 5K eurikut, siis torke puhul on kõik see koortide vahe sedasamustki ködi täis... Sisemine kiht mingi jamaga saastunud ja mitmekomponentsed liimilapid sisuliselt enam ei kleepu.
Kogu see keemiamajandus on mõeldud ajutise lahendusena... mitte igavesti töötama. Mõelge nüüd ise, rehv on saanud torke, augu servad hakkavad üksteise suhtes liikuma, kui rehv veereb. Kindlasti on keegi Teist pannud torkega rehvi sisse lohvi ja jätnud torkekoha lappimata - kaua see lohv vastu on pidanud? Varem või hiljem on ta just sellesama kohapelt läbi näritud. Täpselt sama on selle ködiga seal torkeaugus - suht kiiresti rehvi enda liikumine murendab selle hangunud pudru sealt välja, OK, löga on veel rehvi sees, uus jookseb asemele... Aga torkeava servad kulutavad iseennast liikumise käigus ja ava muutub suuremaks. Seda mina ei usu, et see vedelik on nii võimsa koostise ja struktuuriga, nagu vulkaniseeritud paik, kohe kindlasti mitte!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Reede Apr 11, 2014 7:59 pm 
Eemal

Liitunud: Neljapäev Jaan 17, 2008 6:43 pm
Postitusi: 1142
Asukoht: kesk-eesti
Ei ole need asjad nüüd nii hullud midagi :)

_________________
56693751


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Reede Apr 11, 2014 9:05 pm 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Jaan 30, 2011 5:45 pm
Postitusi: 58
Meil saavad kõik silokäru rehvid juba profülaktika mõttes seda ''ködi'' täis pandud. Ega ikka ei ole tore küll kuskil suure kuumaga teel peal rehvi vahetada. Noh, ja kui rehv otsustabki puruks minna, siis juba suure pauguga ning siis pole enam midagi paigata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rehvirõhk
PostitusPostitatud: Teisipäev Juul 08, 2014 10:46 am 
Eemal

Liitunud: Pühapäev Dets 02, 2007 11:29 pm
Postitusi: 295
Postitan sellest hermeetikust veidi lisainfot.

Keegi siin tundis muret, et kasutades seda hermeetikut, ei õnnestu hiljem
rehvi vulkaniseerides parandada. See väide ei vasta tõele.

OKO hermeetik ei kleepu rehvi sisepinnale ning on eemaldatav lihtsalt
voolava veega pestes.

OKO hermeetikuga parandatud torkekoht on 1,62 korda tugevam
vulkaniseerimisest ning 7 korda tugevam „nööriga“ parandamisest.

Kõige suuremale „kahtlejale“, hermeetiku omaduste kohta, olen valmis
eraldama tasuta koguse hermeetikut ühele rehvile tingimusel, et siinsamas
foorumis hiljem oma kogemused teistele foorumlastele teatavaks teeb.





Parimate soovidega / Best regards,

Margus Keidla

NORTIRE AS

Läike tee 10, Peetri küla, Rae vald 75312, Estonia
Mobile: +372 568 62672 | www.nortire.ee | E-mail:
<mailto:margus@nortire.ee> margus@nortire.ee


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  





Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
et 3.0.10

greenmiles v1.1 designed by CodeMiles Team -TemplatesDragon-.