Vanematel Fiati,Peugeot,Citroeni bussidel on kapoti all aku taga matsuandur,mingi kõvema põrutuse peale lülib see süüte välja.
Mõni mees on paarikümne kilomeetri tagant oma bussi nööriotsas töökotta toond ja kui näeb kuidas anduri sekundiga sisse plõksad siis ei jõua seda vandumist ja enda kirumist ära kuulata
Seda juhtub vähemalt korra aastas.
Teine lugu selline.Aastaid tagasi oli töökojal vana Peugeot buss J5,starteri klemm selline kehvapoolne,tahtsid sõita siis pidid igakord juhet liigutama.Aga kuna liikur nagunii mahakandmisele pidi minema ei hakand keegi starteri näppima ja nii muudkui käivitasime klemmi liigutades.Kord kõne ühest põhjaranniku puhkeasutusest et neil seal soome turist ja ei saa oma matkabussi käima.Mõtteid palju,kõikse hullem et rihm pooleks ja klapid segi.Egas midagi proovivad bussi meile tuua.Keerab somm nööri otsas õuele,krt samasorti vana ja kandiline buss nagu meie oma,harjumusest kapott lahti,toksan starteri klemmi,keeran võtit ja oh imet-mootor laulab
Veel üks veider juhtum,tuleb masin remonti,aku läheb ruttu tühjaks kui masin seisab.Akut juba vahetatud,ikka tühjeneb.Elektrik müttab hulgim aeg ja ikka jõuab ühte punkti.
Akult nimelt veetud salongi lisajuhe,seal otsas raadiojaam ja veel muud pudi,padi.Kõik väljas aga mingi poltergeist muudkui imeb vaikselt akut tühjaks.Ja lõpuks leidis,taskulamp laadijas,sisselülitatud asendis.