Foorum põllumeestele
http://www.rodnas.ee/foorum/

Frontaallaadurid
http://www.rodnas.ee/foorum/viewtopic.php?f=15&t=946
2. leht 18-st

Autor:  Uku [ Pühapäev Nov 15, 2009 1:10 am ]
Teema pealkiri: 

Mehhaanilise parallelogrammiga on rohkem liikuvaid osasid ja pisut kehvem nähtavus(enamasti), hüdraulilisega on siis vastupidi ja lisasilindri vastusurvet kasutatakse tõstejõu kasvatamiseks(pisut keeruline teema, kui huvi seletan lahti). Stolli pakub Kesko ja MX-i Uhtna.

Autor:  jürto [ Pühapäev Nov 15, 2009 6:56 am ]
Teema pealkiri: 

jcb4cx kirjutas:
Leevendi on ainult sõitmise ajaks!
Kopaga töötades, muudab ta liigutused ebatäpseks. Lihtsalt lahti seletades on tegu kopa tõstmisahelas oleva rõhuakuga, mis leevendab esilaaduri üles-alla liikumiset tekkivaid lööke traktorile.
Kui töötamise ajal leevendi sees on, siis saate mõne aja pärast osta uue rõhuaku, sõltuvalt mudelist 3000 - 8000 krooni. Kui on elektrilise lülitusega, siis õnnestub isegi, samuti sõltuvalt tüübist, teha veel 5000 - 25000 kroonine investeering.

Iseenesest põllumajanduslikud esilaadurid on nõrgemad-kergemad ja kannatavad leevedi sees olles tööd teha, kopplaadurite puhul on aga aastase valekasutamise juures uue rõhuaku ja solenoidklapi ostmine kindlustatud.
Sama kehtib ka teleskooplaadurite tõstesilindrite amortide suhtes.

Suurim sigadus, mis masina suhtes tehakse, on transportööd kopas. On see siis kruusavedu, maatihendajad kopas või mis iganes.
Eesti politsei pole veel avastanud teenimisvõimalust, aga pea see neile selgeks ei saa - ükski esilaadur pole mõeldud asjade transpordiks - see tähendab, kui maanteel olles on midagi kopas, siis trahv saab tulema!
Nujah,seepärast mul sõbral leevendi perses ongi siis,et tal see pidevalt sees oli. viskasin ka oma "kunnimanuali" pilgu seal on öeldud ,et kühvliga tööd tehes võib leevendi sees olla,välja arvatud täpsust nõudvad tööd,aga kui kasutada esimesi hüdroväljavõtteid,ehk nt ees on silohaarats siis tuleb leevendi välja lülitada.

Autor:  õpipoiss [ Esmaspäev Nov 16, 2009 3:52 pm ]
Teema pealkiri: 

Keegi teab mida Trimal(3.0+) nupust(akumulaatorite juures) keerates need kolm asendit tähendavad. Mul olnud algusest peale olnud 2 asendis. Sellega on leevendi sees igaljuhul. Ma saaks aru kui oleks kaks varianti: oleks sees või väljas. Aga kolm?

Autor:  Uku [ Esmaspäev Nov 16, 2009 4:49 pm ]
Teema pealkiri: 

Kas kasutusjuhendit pole?

Autor:  kristjan [ Esmaspäev Nov 16, 2009 6:58 pm ]
Teema pealkiri: 

Järjekorda ma ei mäleta, aga valtra laaduril oli üks aste väljas, teine andis leevendust ühes suunas, kolmandas asendis mõlemas suunas

Autor:  Uku [ Esmaspäev Nov 16, 2009 10:05 pm ]
Teema pealkiri: 

Leidsin kasutusjuhendi, seal räägitakse sama, mis kristjan juba kirjutas.
http://www.scribd.com/doc/22607409/Trima-Manual

Autor:  õpipoiss [ Esmaspäev Nov 16, 2009 10:06 pm ]
Teema pealkiri: 

On ikka kasutusjuhend ja kunagi sirvisin ka seda aga jäi nagu arusaamatuks. Mõtlesin et keegi äkki hoobilt teab. Eks kui koju lähen nv vaatan uuesti üle.

Autor:  Uku [ Esmaspäev Nov 16, 2009 10:13 pm ]
Teema pealkiri: 

Nii palju kui mina seda sirvisin, oli nii et asend 1 on vedrustus väljas, 2 ja 3 on vedrustus sisse lülitatud.

Autor:  õpipoiss [ Esmaspäev Nov 16, 2009 10:16 pm ]
Teema pealkiri: 

Laaduri juures on üks asi mis mulle ei meeldi: nimelt soojade ilmadega eriti päikese paistega, kui on haarats eest ära olnud, siis õli paisub ja võtab surve taha ning kuidagi ei suuda voolikuid ära ühendada enam.
Võtmed appi ja lihtsalt lahti keeranud, et õlisurve välja lasta. Varju alla pole ka alati võimalust panna haaratsit, et siis ei paistaks päike nii peale.

Autor:  ONiils [ Teisipäev Nov 17, 2009 12:09 am ]
Teema pealkiri: 

Ma ei tea kuidas teistel on, aga kui mul on näiteks kopp ees ja tahan seda heinahaaratsi vastu vahetada, siis on alati kiirühenduses väga tugev õlisurve sees. Mina olen selle lahendanud niimoodi, et võtan väikese metallpulga ja löön vastu seda sulgurit, mis seal stutsi sees on. Pritsib natuke õli ja siis läheb ühenduse teine pool kohe külge. Muidu krt suru looma jõuga, aga ei lähe külge ja kõik.
Ja niimoodi on mul kõigi kiirühendustega traktori küljes. Kui on vaja haagise hüdrotoru külge panna, et midagi kallutada, on täpselt sama lugu. Ei lähe see stuts sinna külg enne, kui oled sulguri lahti löönud.
Ega ma ei tea ka, äkki Russi värk :D
Ehk keegi oskab kaasa rääkida sellel teemal.

Autor:  j6mm [ Teisipäev Nov 17, 2009 2:54 am ]
Teema pealkiri: 

russil parem panna, kui kangid kõik ujuvas

Autor:  jürto [ Teisipäev Nov 17, 2009 6:36 am ]
Teema pealkiri: 

see jama tekib jah,kui nt haarats seisnud päikse käes siis õli paisub ja ei saa ühendada,selle jaoks viisakaim viis oleks see nö,klambriga ühendus,kus lihtsalt surud nad kokku,või siis paned kraani vahele,vähemalt ühele voolikule siis pole jama. kui ühe juba saad ühendatud ,siis teisel juba surve maas ja ok.

Autor:  õpipoiss [ Teisipäev Nov 17, 2009 1:41 pm ]
Teema pealkiri: 

Ei see pole ainult russide jama:D
Aga jah käruga oli mul ka, panid koorma peale, sama trakaga millega vedasin, siis ei saanud kallutamiseks voolikut ühendada. Raskusega ikka surub silindrit veel kokku ja voolikule surve taha. Lahenduse leidisn oma Pronar kärul sellega, et tal läheb taha ka hüdropidurite ja teise käru kallutamiseks voolikud ja seal kraan vahel. Enne laadima hakkamist panen kraani teise käru jaoks nagu ja pärast vooliku ühendamist keeran kraani ja olemas ongi.
Haaratsil on emane ots ka seda ei saa nii lihtsalt kuhugi vastu lüüa et survet ära saaks. Ja lüües on ka kõik kohad pärast õli täis.
Traktori ujuv asend ei päästa sest ka haaratsis ei tohi surve olla muidu ikka ei lähe.

Autor:  jürto [ Teisipäev Nov 17, 2009 6:55 pm ]
Teema pealkiri: 

emasele otsale paned paraja poldi sisse kaltsu ümber ja virutad vastu kuskile :lol:

Autor:  õpipoiss [ Kolmapäev Nov 18, 2009 3:08 pm ]
Teema pealkiri: 

Ühesõnaga on teistelgi sellega pisike probleem, et võin rahus jätkata samamoodi kuis siiani.

2. leht 18-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/