jcb4cx kirjutas:
Leevendi on ainult sõitmise ajaks!
Kopaga töötades, muudab ta liigutused ebatäpseks. Lihtsalt lahti seletades on tegu kopa tõstmisahelas oleva rõhuakuga, mis leevendab esilaaduri üles-alla liikumiset tekkivaid lööke traktorile.
Kui töötamise ajal leevendi sees on, siis saate mõne aja pärast osta uue rõhuaku, sõltuvalt mudelist 3000 - 8000 krooni. Kui on elektrilise lülitusega, siis õnnestub isegi, samuti sõltuvalt tüübist, teha veel 5000 - 25000 kroonine investeering.
Iseenesest põllumajanduslikud esilaadurid on nõrgemad-kergemad ja kannatavad leevedi sees olles tööd teha, kopplaadurite puhul on aga aastase valekasutamise juures uue rõhuaku ja solenoidklapi ostmine kindlustatud.
Sama kehtib ka teleskooplaadurite tõstesilindrite amortide suhtes.
Suurim sigadus, mis masina suhtes tehakse, on transportööd kopas. On see siis kruusavedu, maatihendajad kopas või mis iganes.
Eesti politsei pole veel avastanud teenimisvõimalust, aga pea see neile selgeks ei saa - ükski esilaadur pole mõeldud asjade transpordiks - see tähendab, kui maanteel olles on midagi kopas, siis trahv saab tulema!
Nujah,seepärast mul sõbral leevendi perses ongi siis,et tal see pidevalt sees oli. viskasin ka oma "kunnimanuali" pilgu seal on öeldud ,et kühvliga tööd tehes võib leevendi sees olla,välja arvatud täpsust nõudvad tööd,aga kui kasutada esimesi hüdroväljavõtteid,ehk nt ees on silohaarats siis tuleb leevendi välja lülitada.